Κυριακή 12 Ιανουαρίου 2014

Κλεφτές ματιές στο μπάνιο μου;-)tag part 1

Βλέπω εδώ και αρκετό καιρό καιρό να κυκλοφορεί στα blog ένα tag σχετικό με τα προϊόντα που έχουμε στο μπάνιο μας .
Επειδή λοιπόν εγώ έριξα κλεφτές ματιές;) σε αρκετά μπάνια και είδα πολύ όμορφα πραγματάκια ,είπα να σας δείξω και τα δικά μου και να σχολιάσουμε και μαζί ότι θέλετε :)

Κατ' αρχήν να ξεκινήσω λέγοντα σας πως εχω δυο μπάνια  και αυτή την εποχή κυκλοφορούν αρκετά προϊόντα εκεί μέσα :)
Γ' αυτό θα προσπαθήσω να είμαι όσο ποιο συνοπτική γίνεται για να μη σας κουράσω  ...

Για τις κρέμες σώματος θα κάνω part 2, γιατί  δεν υπάρχει  περίπτωση να τις χωρέσω και αυτές εδώ!

Ξεκινάω λοιπόν από τα αφρόλουτρα -αφροντούζ, scrab & άλατα που εχω  αυτήν την περίοδο στο ποιο μεγάλο μου μπάνιο...και επιλέγω ανάλογα με τη διάθεση:)

KORRES VETIVER ROOT / GREEN TEA / CEDARWOOD Showergel, για τ' αγόρια μου... αλλά δεν υπήρχε περίπτωση να μην το δοκιμάσω και είναι ομολογώ πολύ αναζωογονητικό!
 
Ένα μικρό δείγμα APIVITA - BODY EUPHORIA -Αφρόλουτρο Για Ευεξία με γιασεμί & λευκό τσάι, το οποίο ομολογώ  δε θέλω να τελειώσει!

 Αφρόλουτρο Moringa Shower Gel, The Body Shop- απο τότε που το μύρισα , απέκτησα μια αδυναμία στο ινδικό φυτό moringa!

LAVERA BODY SPA Αφρόλουτρο Άγριο Τριαντάφυλλο- κλασικό, απαλό άρωμα,απλά υπέροχο!

Laconia Foam Bath Jasmin Greek Olive Oil 
Πραγματικό άρωμα γιασεμιού! με  έντασή και διάρκεια, έτσι όπως μου αρέσει! 

Δυο TRADITION & PLEASURE shower gel,το hot caramel και το ice coconut, θαυμάσια και τα δυο & με απίθανο άρωμα!

  
Από L' Mastic spa στο μπάνιο μου υπάρχει το BIO-ECO Shower Oil Vanilla τονωτικό Αφρόλουτρο και το Olive Body scrub και για τα δυο αυτά προϊόντα εχω να πω τα καλύτερα!


Από Dr.Nona dead sea spa   Halo gel  αφρόλουτρο και άλατα Quartet of Bath Salts   Αυτά  τα προϊόντα προέρχονται από ένα θαύμα της φύσης! Υπάρχουν πάντα  standby στο μπάνιο μου και τα χρησιμοποιώ όταν χρειάζομαι πραγματική αποτοξίνωση, ξεκούραση η θεραπεία! 


 Τρία τέλεια αφρόλουτρα από fm group με αρώματα που αντιστοιχούν σε διάσημους οίκους, αυτή τη στιγμή εχω το
 Και τελευταία δυο από τα ποιο χρήσιμα, θεωρώ,για κάθε γυναικείο μπάνιο, προϊόντα, από oriflame, το scrub Perfect Body & το Feminelle Refreshing Intimate Wash.

Συνέχεια με σαμπουάν


Από 
L' Mastic spa δυο τονωτικά σαμπουάν, τα Hair Treatment με μαστίχα και γάλα για λεπτά λιπαρά μαλλιά  και με ελαιόλαδο & arnica για κανονικά μαλλιά, πολύ καλά και τα δυο!
 Η  L' Mastic spa φρόντισε και για τα δικά μου σγουρά μαλλάκια, με το πολύ καλό επίσης, Las Ramblas Curly and colored hair!
 
Από
καθαρό, απαλό, ενυδατικό σαμπουάν, που μυρίζει θάλασσα! 

Από Papoutsanis Olivia το Normal Hair Shampoo- Σαμπουάν για κανονικά μαλλιά, απαλό,  με όμορφο άρωμα & καθαρίζει τέλεια!

Από Schwarzkopf το Supersoft Color Shine σαμπουάν με Shine-Reflex-System & φίλτρο προστασίας UV, το χρησιμοποίησα πολύ το καλοκαίρι και μετά  από θάλασσα  και ήλιο να ταλαιπωρούν τα μαλλιά μου, παρατήρησα οτι τ' αφήνει  πολύ απαλά! 

και το  Blond Lumière de Timotei για μαλλιά με ανταύγειες με πολύ καλή σχέση ποιότητας, ποσότητας, τιμής!

Silver Shampoo της Lorvenn Paris  είναι ένα ειδικό σαμπουάν με στόχο να εξουδετερώσει τα ανεπιθύμητα ρεφλέ στις ξανθές  ανταύγειες, πράγμα που επιτυγχάνει, αλλά ξηραίνει αρκετά, το ήδη ξηρό και άγριο μαλλί μου, οπότε δεν το πολυχρησιμοποιώ, παρά μόνο όταν είναι ανάγκη.

Πάμε τώρα να δούμε μαλακτικές κρέμες, μάσκες και λοιπά προϊόντα περιποίησης στο μεγάλο μπάνιο μου:)

Από 
L' Mastic spa  το Mastic Spa Hios Herb Conditioner και η μάσκα Las Ramblas Curly and colored hair ξεμπερδεύουν και ενυδατώνουν τα μαλλιά και όσο για τ' αρώματα τους ...τέλεια!

Keyra - Bi-Phase Conditioner with Keratin 
Μαλακτική 2 Φάσεων η οποία δεν χρειάζεται ξέβγαλμα. Διευκολύνει το χτένισμα, δίνει ελαστικότητα, κάνει τα μαλλιά ποιο απαλά και αποτρέπει το φριζάρισμα.
Είναι επαγγελματικό προϊόν.

Από oriflame η HairX Styling Heat Protection Lotion
Πολύ καλή Λοσιόν Προστασίας Κατά της Θερμότητας  με Έλαιο Καρύδας και  ενώ προσφέρει προστασία αφήνει ταυτόχρονα τα μαλλιά  απαλά και με υπέροχο άρωμα!

Δυο προϊόντα Leave in από  pantene το aqua light contisioner για ανάλαφρη ενυδάτωση και η 24ώρη Κρέμα κατά του Φριζαρίσματος.
Καλά προϊόντα, αλλά κακή σχέση ποσότητας, τιμής
 κ' εγώ που εχω πλούσιο μαλλί χρειάζομαι πολύ προϊόν, οπότε μάλλον δεν συμφέρει.

Αφρός fix care carrefour για κράτημα στις μπούκλες και ναι !!!κάνει τη δουλειά του μια χαρά!

Συνεχίζω με λαδάκια και άλλα προϊόντα περιποίησης & styling


Aussie Miracle Recharge Moisture με Αυστραλέζικο Macademian Nut Oil! Περιέχει επίσης Panthenol που ενυδατώνει και κάνει τα μαλλιά μου τόσο απαλά!Επίσης μυρίζει τέλεια!!

 

Δυο προϊόντα oil non oil αυτό της una για φορμάρισμα και λάμψη που το χρησιμοποιώ όταν θέλω ίσιο μαλλί και το oil non oil της sculpt που το χρησιμοποιώ όταν θέλω απλά να τονίσω τις μπούκλες μου.

 

HairX Styling Gloss Booster Spray απο oriflame
Ένα ακόμη προϊόν που εχω πάντα μαζί  μου &  χρησιμοποιώ για έξτρα λάμψη και ενυδάτωση!

Redken fresh curls προϊόν κομμωτηρίου που δίνει κράτημα και κοντρολάρει τα σγουρά μαλλιά.

  Wellaflex γαλάκτωμα σε σπρέι για κράτημα και αναδόμηση. Παρατήρησα ότι μου αγριεύει αρκετά τα μαλλιά αν το χρησιμοποιώ συνέχεια.

Λαδάκι moroccan oil υπέροχη μυρωδιά! Μαλακώνει αρκετά και προστατεύει το ξηρό μαλλί μου διατηρώντας την ελαστικότητα του,  είναι πολύ καλή θεραπεία όπως και το Macadamia Natural Oil - Healing Oil Treatment

 Το Nuxe Huile Prodigieuse   είναι ένα ξηρό έλαιο προσώπου,σώματος και μαλλιών που τα κάνει μεταξένια κ έχει το ωραιότερο άρωμα που εχω βρει σε λάδι μέχρι στιγμής!

Τέλος στο μπάνιο μου πάντα υπάρχει ένα από τα  αρωματικά σπρέι μαλλιών της    fm group   που είναι διαθέσιμα σε 3 αγαπημένα αρώματα, το δικο μου είναι  το 
FM 173"Hypnotic Poison by Christian Dior"



Στο μικρό μου μπάνιο τώρα  υπάρχουν πολλά δειγματάκια από τα γνωστά μας  test box που περιμένουν να τα χρησιμοποιήσω ...
Αλλά και κάποια προϊόντα που αγαπώ ιδιαίτερα όπως το  Keratinology by Sunsilk  & το Schwarzkopf Supersoft Repair & Care που προσφέρουν μεταξένια απαλότητα στα μαλλιά μου!
Tο πάντα υπέροχο Leave in προϊόν  κρέμα μαλλιών,για σπαστά, με μπούκλες μαλλιά Sunsilk Co-Creations για πραγματικά Εντυπωσιακές Μπούκλες!

Η αγαπημένη HairX Restore Therapy Hair Mask από oriflame για εντατική θεραπεία θρέψης για μαλλιά δυνατά, υγιή και μεταξένια σε μόλις 2 λεπτά!

Kαι τα επίσης αγαπημένα παιδικά προϊόντα (disney princess) για τα μαλλάκια της δικής μου μικρής πριγκίπισσας από oriflame <3 

 

Κανω tag  όποια blogger- vlogger θέλει να μας δείξει κάποια απ' τα προϊόντα που χρησιμοποιεί αυτή την εποχή  :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ όσοι επιθυμούν την αναδημοσίευση αναρτήσεων από τo blog να αναγράφουν το όνομα του blog με το σωστό link.
Σας ευχαριστούμε πολύ.

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...